Garancia
Üzletünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy kizárólag magas színvonalú, első osztályú termékeket forgalmazzon. Ennek ellenére sajnos előfordulhat, hogy egy-egy termékről használat közben kiderül, hogy gyári-, vagy anyaghibás.
Garanciálisan csak a gyártási és anyaghibára vonatkozó problémákat tudjuk elfogadni, a helytelen használatból, mosásból és viselésből adódó hibákat nem.
Amennyiben a terméket Interneten keresztül vásárolta, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, hogy GLS futárt tudjunk küldeni a csomagért. A garancia érvényesítéshez a számla vagy annak a másolata szükséges. Kivételes esetben a megrendelés és a szállítás pontos időpontja – ami alapján be tudjuk azonosítani a terméket – is elégséges. Ezután vagy kicseréljük a terméket, vagy viszzautaljuk az árát, ez attól függ mit szeretne a vásárló.
Amennyiben a termék nem hibás, de a mérete nem megfelelő, akkor vissza kell küldeni hozzánk a nem megfelelő méretet becsomagolva (ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot), és ha beérkezett hozzánk az áru, akkor küldjük a megbeszélt megfelelő méretet.
Természetesen a cseregaranciához is szükség van a számlára, vagy kivételes esetben a megrendelés és a szállítás időpontjára.