Gyakran ismételt kérdések
A webáruházban megjelenő termékek képére vagy címére kattintva az adott termék oldalára jutunk. Ott a kosárba rakom gombra kell kattintani. Az oldal jobb felső részében található egy kosár formájú kép, arra kattintva a kosár oldalra jutunk. Ott le tudjuk ellenőrizni, hogy mi van a kosarunkban. Amennyiben minden rendben van, akkor a ” Tovább a pénztárhoz „ gombra kattintva tudunk a Pénztárba menni. Ott ki kell tölteni a szükséges adatokat, kiválasztani, hogyan akarjuk megkapni a terméket, ill. hogyan akarunk fizetni. Amikor ezekkel kész vagyunk, akkor a megrendelés elküldése gombra kell kattintani. Ezután mi feldolgozzuk a megrendelést, és 2-3 munkanapon belül a kiválasztott módon hozzájut a megrendelt termékhez.
A szállítás utánvéttel 990 Ft.
Webáruházunkban a vásárláshoz nem kell regisztrálni.
GLS futárnak készpénzzel, vagy bankkártyával (utánvéttel).
GLS csomagküldő szolgálat: 2-3 munkanap alatt
A kiszállítás részleteiről a futár e-mailt küld, ebben megtalálható a kiszállítás várható időpontja és a futár telefonszáma is.
Ha hibás terméket vásároltál tőlünk, akkor kérünk azt jelezd felénk. Garanciális időn belül (14 nap), a terméket visszaküldve nekünk, a vásárlás teljes költségét megtérítjük számodra.
Illetve amennyiben nem vagy megelégedve a termékkel, jelezd felénk, ha a termék átvételétől számított 30 napon belül visszaküldöd a terméket becsomagolva, sértetlen állapotban, visszatérítjük a vételárat.
Üzletünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy kizárólag magas színvonalú, első osztályú termékeket forgalmazzon. Ennek ellenére sajnos előfordulhat, hogy egy-egy termékről használat közben kiderül, hogy gyári-, vagy anyaghibás.
Garanciálisan csak a gyártási és anyaghibára vonatkozó problémákat tudjuk elfogadni, a helytelen használatból, mosásból és viselésből adódó hibákat nem.
Amennyiben a terméket Interneten keresztül vásárolta, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, hogy GLS futárt tudjunk küldeni a csomagért. A garancia érvényesítéshez a számla vagy annak a másolata szükséges. Kivételes esetben a megrendelés és a szállítás pontos időpontja – ami alapján be tudjuk azonosítani a terméket – is elégséges. Ezután vagy kicseréljük a terméket, vagy viszzautaljuk az árát, ez attól függ mit szeretne a vásárló.
Amennyiben a termék nem hibás, de a mérete nem megfelelő, akkor vissza kell küldeni hozzánk a nem megfelelő méretet becsomagolva (ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot), és ha beérkezett hozzánk az áru, akkor küldjük a megbeszélt megfelelő méretet.
Természetesen a cseregaranciához is szükség van a számlára, vagy kivételes esetben a megrendelés és a szállítás időpontjára.
Amennyiben hibás terméket vásároltál tőlünk, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot, és garanciális időn belül (14 nap) küldd vissza nekünk egy lezárt csomagban, amennyiben beérkezik hozzánk, egy hibátlan termékre kicserélve visszaküldjük a címedre.
Méret csere esetében is kérlek jelezd felénk, hogy nem jó a méret, a GLS futárral egyeztetünk időpontot, hogy a terméket elhozza, és ha beérkezett hozzánk küldjük a megfelelő, megbeszélt méretet.
Oldalunk titkosított adatkapcsolattal működik, a fizetési kapunk ugyancsak titkosított, így a vásárlási folyamat teljes egészében tökéletes biztonságban van.
Minden kérdésre gyorsan válaszolunk. 🙂
Írj kérlek a megadott E-mail címünkre:
Info@trendisport.hu